About Me

My photo
kota bharu, kelantan, Malaysia
Pengetahuan yang alahkadar ini ingin ku kongsikan bersama semua dan harap menambah pengetahuan dalam bidang ini melalui tunjuk ajar kamu semua .

Sunday, November 28, 2010

hunting snake head la pulak...

"mancing mancing mancing......" itu sahaja yang biase aku dengar dari kaum keluarga dan juga sahabat sekeliling ku.... "ko xde keje lain ke??" pun biase aku dengar jugak.... "baik ko buat bende lain yang berfaedah..." mancing??? ape faedah mancing?? ape lebih sangat mancing bagi kita?? sanggup g mancing jauh2, balik lewat malam.. kadang2 x balik... semua 2 da biase aku dengar.. kadang2 bile di pikirkan betul jugak kate mereka 2.... tp aku ape peduli.... g mancing lg bagus....

cakap pasal mancing.... aku skang da beralih semula ke alam memburu spesis pemburu di perairan air tawar,,, bujuk, haruan, toman dan ikan ubi yang menjadi sasaran..

3 comments:

BorneoAngler said...

Snakehead la ikan yg plg bekerjasama for lure :)
Feel free to visit and follow our humble fishing blog at:
http://www.kakinginti.rumahpanjai.com
Cheers!!

ketutu said...

Btol bro.. gua stujustuju

Ania said...

Salam kenal!
Apa kalian mau berbagi video2, foto2 dan info tentang memancing ikan dengan gampang? Kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
Coba servis kami tanpa registrasi:)
Jika ada pertanyaan tolong hubungi saya di: dewi.aja@kumpulbagi.com